کد مطلب: 205016
سردار سلامي در ديدار فرمانده حشد العشبي:
مقاومت، آمريکايي‌ها را ضعيف و فرسوده کرده/ حامي و پشتيبان حشد الشعبي هستيم
تاریخ انتشار : 1400/05/17 11:50:17
نمایش : 978
فرمانده کل سپاه در ديدار فرمانده حشد الشعبي گفت: مقاومت امريکايي‌ها را ضعيف و فرسوده کرده و با بالا بردن هزينه‌هايشان، آنها را بين دو شر قرار داد که اگر بمانند آسيب مي‌بينند و اگر هم از عراق خارج شوند شکست خورده‌اند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  فالح الفياض فرمانده حشدالشعبي عراق امروز( يکشنبه) با سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ديدار و گفتگو کرد .

سرلشکر سلامي در اين ديدار حضور توامان رئيس جمهور عراق و فرمانده حشدالشعبي اين کشور در مراسم تحليف سيزدهم رياست جمهوري ايران را حاوي پيام هاي مهم توصيف کرد و با تجليل از نقش راهبردي حشدالشعبي در پيروزي ملت عراق بر داعش و تامين امنيت و ثبات اين کشور گفت: چيزي که ما امروز به نام زوال امريکا در صحنه جهاني از آن صحبت مي‌کنيم بخش  مهم آن در عراق اتفاق افتاده است ، يعني مقاومتي که در اين کشور شکل گرفت امريکايي ها را ضعيف  و فرسوده کرده  و با بالا بردن هزينه‌هايشان،  آنها را بين دو شر قرار داد که اگر بمانند آسيب مي‌بينند و اگر هم از عراق خارج شوند شکست خورده‌اند.
 
وي افزود :حرف‌هاي اساسي همواره در ميدان زده مي‌شود و قدرت‌هاي واقعي سياسي، قدرت هاي ميداني هستند و حشدالشعبي در اين عرصه فوق‌العاده است و انشالله قدرت آن به عنوان يک نيروي دفاعي، جهادي با آرمان هاي بزرگ، ايمان قوي، انسجام دروني و نظم و انضباط والا گسترش مي يابد.
 
فرمانده کل سپاه ويژگي ها و خصايص حشدالشعبي  را ضامن ماندگاري و نقش تعيين کننده و موثر اين نبرد در آينده عراق قلمداد و خاطرنشان کرد: ما و امت اسلامي وقتي غيظ و غضب امريکا نسبت به شما را ديديم خوشحال شديم ، چون متوجه کار موثرشما شديم .
 
سرلشکر سلامي رمز اساسي توفيقات مقاومت و حشدالشعبي  را وحدت  و اتصال آنها با مردم و نهادينه شدن اين درک که شما مدافع عزت و امنيت آنها هستيد توصيف و خاطرنشان کرد: همه ما و شما بايد هوشيار باشيم که مردم تحت تاثير عمليات رواني  دشمن قرار نگيرند ، هرچند شما بخش‌هاي سخت مبارزه را سپري کرده‌ايد  اما از کيد و حيله دشمن هرگز نبايد غفلت کرد.
 
وي با بيان اينکه پيوند ما با شما ايماني ، اسلامي ، ديني و بدون توجه به مرزهاي جغرافيايي است  تصريح کرد:  ما جزئي از پيکره امت اسلامي هستيم و شهيد حاج قاسم سليماني و شهيد ابومهدي المهندس اثبات کردند عراق  سرزميني است که مردم به خاطر کربلا ،نجف ، کاظمين و سامرا حاضرند  فداي آن شوند.
 
 فرمانده کل سپاه در پايان تاکيد کرد: ما در جبهه مقاومت و تداوم اين نبرد بزرگ حامي و پشتيبان شما هستيم و اميدواريم که مصوبه مجلس ملي عراق در خروج نظاميان امريکايي از اين کشور به صورت عملي و به نحو احسن تحقق يابد و عراق مستقل ، مقتدر و امن  بدون حضور اشغالگران به راه خود ادامه دهد .
 
فالح الفياض فرمانده حشدالشعبي  عراق هم در اين ديدار با قدرداني از حمايت هاي ملت ايران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از ملت عراق و حشدالشعبي  اين کشور با تجليل از مجاهدت هاي شهيد حاج قاسم سليماني گفت: سردار شهيد حاج قاسم سليماني الهام دهنده حشدالشعبي بود و امروز حشدالشعبي  وجود خود را مديون حاج قاسم سليماني  و تلاش‌هاي ابو مهدي المهندس که جانشان را فدا کردند ؛مي داند.
 
وي افزود: دشمن فکر مي‌کرد با شهادت حاج قاسم مي‌تواند شجره طيبه مقاومت و  حشد الشعبي  را بخشکاند ؛ اما به تدبير  و سنت الهي و به برکت خون شهدا و امدادهاي غيبي ، اين جريان به پيش مي‌رود و تصميم خروج امريکا از عراق بعد از شهادت شهيدان عزيز ، اتفاق بسيار بزرگ و مهمي بود .
 
فالح الفياض  با بيان اينکه ملت عراق و حشدالشعبي،  سپاه را به واسطه خون حاج قاسم  و کمک هايش عزيز مي‌دانند، افزود: ما به الگوي سپاه با خصوصيات انقلاب اسلامي افتخار مي‌کنيم و امروز چگونگي استفاده از تجربه سپاه با قوانين و خصوصيات عراق را وظيفه خود مي‌دانيم و هرگز روزي که رسانه‌هاي آمريکايي  بعد از ورود داعش نقشه عراق را در حال سوختن نشان دادند را فراموش نخواهيم کرد.
 
 فرمانده حشدالشعبي  نعمت ائمه ، مرجعيت  و شهدا را عامل به حرکت در آمدن روحيه جهادي در عراق قلمداد و تاکيد کرد:  در عراق هيچ قدرت و کشوري نمي‌تواند در عين دوستي با عراق با حشدالشعبي  دشمني داشته باشد.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg